28.03.2018

WPROWADZILIŚMY NOWY PRODUKT!

Współczesny świat stawia nie lada wyzwanie przed koncernami motoryzacyjnymi, które nieustannie zmuszone są do "śrubowania" niskich wyników emisji spalin. Obecnie, silniki diesla muszą być wspomagane przez filtry cząstek stałych. Bezpośrednią przyczyną opracowania tego rozwiązania było zastąpienie normy EURO III przez EURO IV, która dwukrotnie ograniczyła dozwoloną emisję cząstek stałych. Mowa w tym przypadku o wszelkiego rodzaju typach zanieczyszczeniach stanowiących pozostałość po spaleniu paliwa: węgiel, węglowodór, tlenki siarki itp.

Konstrukcja układów wydechowych a konkretnie system dopalania cząstek stałych to układ, który w ogólnym zamyśle ma funkcjonować bezobsługowo. Praktyka jednak pokazuje co innego. Element tego układu czyli sam filtr nie w każdych warunkach potrafi się sam zregenerować a z biegiem czasu i przebytego przebiegu staje się to wręcz niemożliwe. Dlatego opracowano system pozwalający przywrócić przepustowość filtra DPF do wartości bliskich fabrycznym  (95-98%). Procedurę tę można wykonać za pomocą specjalnie do tego celu skonstruowanej maszyny, którą to mamy w swojej ofercie. Po zakupie zapewniamy szkolenie i wszelkie materiały ekploatacyjne potrzebne do wykonania takiej usługi.

Już dziś pomyśl o innowacyjnej i przyszłościowej usłudze pozwalającej rozwinąć Twój serwis/warsztat/biznes!  

Chętnie zaprezentujemy działanie takiej maszyny w jednej z naszych partnerskich firm.